Tuesday 8 March 2011

IMPIAN, HARAPAN, KENYATAAN..lalalala

Semua org ade impian mcm PUTERI IMPIAN.     
                                        

Impian nak kaya ka, cantik ka, pndai ka,etc..  Tpi impian aku simple je, aku nk brjaya.. I WANNA BE SOMEBODY!! NOT JUST A LIVING BODY.. x kiralah brjaya dri segi ape pun baik kerjaya mahupun peribadi..  Tpi kejayaan x dtg bergolek mahupun aku makan ayam golek pantai dalam.. (terhighlight plak)hahha (laparplak)                                
                                        

Tpi utk merealisasikan impian dah harapan aku utk brjaya bkn senang.Tpi aku rasa aku dh capai hampir 40%, tpi kira besarlah bagi aku sbab bkn mudah dah achieved weiiiiii...
                                                  
Tpi aku tetap bangga dgn diri aku sndri atas kejayaan aku hari ni tapi aku x kan brjaya hari ni tnpa sokongan org dibelakang aku.

Jutaan terima kasih buat : Arwah along(mak long), mak, my honey, k.pah & family, future in law family, friends.. luv u ouls..lots of love.. xoxo

No comments:

Post a Comment